zondag 18 augustus 2013

Voor Sarah

Hoi dames,
vandaag is een lieve vriendin 50 jaar geworden, dus daar moest een kaartje naar toe!
Ik had dit projectje gezien bij Marjan van der Wiel en zij had er een duidelijke tutorial van gemaakt (bedankt Marjan!), die je HIER kunt vinden.
Het papier is uit een blok van de Action. De rozet waar 50 in staat is gemaakt met Stately circles van Spellbinders en het zakje pepermuntkussentjes is dichtgemaakt met labels 22. De swirls tussen de bloemen zijn met een mal van Memorybox gemaakt. 
Ik heb het vanmiddag bij de jarige Jet gebracht en ze was er erg blij mee.
Nu moet ik toch écht eens aan de kerstkaarten beginnen hoor, het is tenslotte al augustus! Dus ik hoop jullie de volgende keer een winters kaartje te kunnen showen.

Nog een fijne dag verder en tot scraps!
Liefs,
Jeannette
***

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart! Prachtige techniek met nog een mooier resultaat. Ik zit hier helemaal te genieten, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi buuf,
    Ik snap helemaal dat het jarige jetje er blij mee was, het is een plaatje!!
    Mooi papier ;-)
    en tja.... die kerstkaarten moeten nog even wachten begreep ik, eerst de garage!
    Maar dan ......
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Mooie en vrolijke kleuren heb je gebruikt!! De ontvanger zal er ongetwijfeld blij mee zijn!!Fijn dat je de tutorial met ons hebt gedeeld!! Hij is erg duidelijk en leuk!! Die komt zeker op mijn to do lijstje!!
    Lieve groet van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Excellent weblog right here! Also your site lots up fast! What web host are you the usage of? Can I am getting your affiliate hyperlink on your host? I wish my web site loaded up as quickly as yours lol
    Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hey great stuff, thank you for sharing this useful information and i will let know my friends as well.csbe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bandar Taruhan Piala Dunia Rusia 2018
    UNTUK INFO LEBIH JELAS SILAHKAN HUBUNGI KONTAK DI BAWAH INI :
    wechat : bolavita
    line : cs_bolavita
    whatup : +6281377055002
    BBM: D8DB1C57

    #PialaDunia #BandarPialaDunia #JudiOnlinePialaDunia #TaruhanOnlinePialaDunia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.
Liefs, Jeannette